top of page
  • אסנת קדמי

אז מהו תהליך העבודה שלי בעיצוב אלבום דיגיטלי?

1. בשלב הראשון אתם מקבלים ממני מייל עם כל הפרטים הנחוצים: קובץ עם דוגמאות לסגנונות העיצוב שלי (כך שתוכלו לבחור את הסגנון שאתם הכי מתחברים אליו), קובץ מחירון לעיצוב+הדפסה של האלבומים, את קטלוג הכריכות של בית הדפוס שאני עובדת איתו (שתוכלו להתרשם כבר מההתחלה מהכריכות שאתם יכולים לבחור) ומידע טכני על האלבומים ואופן התהליך.


2. בשלב הבא אתם שולחים לי את התמונות שלכם ואת הבחירות הטכניות שלכם (גודל אלבום, מספר דפים, סגנון עיצוב). באלבומי חתונה אני מעצבת את הדפים הראשונים ושולחת לכם לאישור סופי של הסגנון העיצובי, שרק לאחריו אני מעצבת את האלבום עד סופו. בשאר האלבומים (אירועים ובוקים) אני ישר מעצבת את כל האלבום (כי מדובר מלכתחילה בכמות קטנה יותר של דפים).


3. לאחר שאני מסיימת את עיצוב האלבום כולו אני מעבירה אליכם את העיצוב לבקשות לתיקונים. אני לא מגבילה במספר סבבי התיקונים, אולם חשוב תמיד לזכור שהושקעו הרבה מחשבה והגיון בעיצוב כפי שהוא נבנה, ולכן עדיף תמיד שסבבי התיקונים יכללו החלפות תמונות ותיקונים ברמה דומה, ולא עיצוב מחדש של דפים.


4. לאחר שסיימנו את סבבי התיקונים, והעיצוב מושלם מבחינתכם, אתם בוחרים את הכריכה שאתם רוצים ואני שולחת את האלבום שלכם להדפסה (יהיי!).


בכל משך התהליך אני תמיד קשובה לרצונות שלכם - זהו האלבום שלכם והוא צריך להיות מושלם מבחינתכם! רוצים להתחיל בתהליך? צרו קשר כבר עכשיו!



בלוג העיצוב של אסנת קדמי

bottom of page