top of page
  • אסנת קדמי

איך בוחרים סגנון עיצוב לאלבום דיגיטלי?

השיטה הכי אינטואיטיבית היא לפי מה שאתם הכי מתחברים אליו. כל אדם מתחבר לסגנון שונה של עיצוב, והכי חשוב זה שסגנון עיצוב האלבום שלכם יהיה זה שאתם הכי מתחברים אליו. זאת בדיוק הסיבה שאני נותנת 4 סגנונות לבחירה באלבומי החתונות שלי - כדי שכל אחד יוכל לבחור את הסגנון שהכי "מדבר" אליו.


מנגד, יש את השיטה המחושבת יותר - הסגנון שהכי מתאים לתמונות. השיטה הזאת לא מתאימה בהכרח לכל המקרים, כי דווקא ברוב המקרים כל סגנון יכול להיות רלוונטי ומחמיא לתמונות. אבל כן יש מספר פרמטרים שיכולים להכריע לכאן או לכאן:


1. תמונות מרובות לאורך - כאשר יש לכם מספר גדול של תמונות לאורך (עומדות) לעומת לרוחב, דווקא סגנון העיצוב הנקי יהיה יותר מתאים לאלבום שלכם. זה מאחר ובסגנון הזה הרבה יותר "קל" לסדר במרחב הדף כמות גדולה של תמונות לאורך, מאשר בסגנונות האחרים.

2. תמונות עם צבעוניות חזקה - תמונות עם צבעוניות חזקה יהיו הרבה יותר מרשימות בעיצוב המלא. בעיצוב הזה התמנות ממלאות את האלבום כולו, וכאשר הצבעוניות של התמונות חזקה, זה נותן מראה מרשים מאוד כאשר פותחים את האלבום ומדפדפים בו.

3. תמונות עם הרבה/מעט רקע - תמונות עם הרבה רקע מעבר למצולמים עצמם מתאימות יותר לעיצוב המלא, מאחר והן יכולות למלא באופן מרשים יותר דפים שלמים. הצד השני של המטבע הזה הוא כמובן שתמונות בהן אין כמעט רקע מסביב (כלומר האנשים מצולמים כך שהם ממלאים את רוב הפריים של התמונה) מתאימות יותר לסגנונות העיצוב הנקי והאמריקאי.

4. תמונות "פריים אחרי פריים" - באלבומי חתונה זה פחות משפיע, אבל בבוקים של בת מצווה, במידה ומדובר בתמונות של "פריים אחרי פריים" (כלומר שהמצולמים זזו מעט מאוד בין התמונות, רק הזזת ראש או כיוון גוף וכדומה) הסגנון האמריקאי הרבה יותר מתאים מאשר הסגנון המלא.


רוצים להתרשם מסגנונות העיצוב שלי ושאייעץ לכם איזה סגנון הכי מתאים לתמונות שלכם? מוזמנים לבקר בדף האלבומים הדיגיטליים, או ליצור איתי קשר לקבלת דוגמאות.


בלוג העיצוב של אסנת קדמי

bottom of page