top of page
  • אסנת קדמי

לעולם לא מאוחר מדי לעצב את אלבום החתונה שלכם

והיום אנחנו נכנסים למכונית הדלוריאן שלנו וחוזרים תשע שנים אחורה בזמן...


לפני שבועיים פנה אליי לקוח חדש - הוא ואשתו עומדים לחגוג את יום הנישואים התשיעי שלהם, עדיין אין להם אלבום חתונה (!) והוא רצה להפתיע אותה עם עיצוב אלבום.


מעבר לרעיון המקסים והרומנטי, ומעבר לעובדה שזה שיא חדש מבחינתי (יצא לי כבר לעצב אלבום חתונה אחרי שלוש שנים, אבל תשע זה בהחלט שיא חדש), זה גרם לי להזכר באלבום החתונה האישי שלי, שנעשה בימים הראשונים של האלבומים הדיגיטליים, הרבה לפני שנכנסתי לעניינים (אבל כבר אז ידעתי לשבת ליד הצלם ולהעיר לו הערות מדוייקות על אילו שינויים להכניס לאלבום שעוצב בשבילי).


בזמנו אלבום החתונה שלי היה בעיני הדבר הכי מדהים שאפשר. ענק בגודל, מפואר בעיצוב, דפים עבים ומרשימים. היום כשאני מסתכלת עליו, עשר שנים אחרי ועם הידע והנסיון שלי בעיצוב אלבומים, אני רואה עד כמה הוא חובבני, כי זה מה שהיה אז וזה מה שעוצב בשבילי.

אבל כמו שהזוג המקסים הוכיח לי, אף פעם זה לא מאוחר מדי. גם אחרי תשע, ועשר שנים. אז עיצוב אלבום חתונה אישי חדש בהחלט מתוכנן... ואני מזמינה אתכם, לעשות מסע קטן בזמן בעצמכם - אם אין לכם עדיין אלבום חתונה, עכשיו זה הזמן! ואם יש לכם אלבום, אבל הוא לא מה שחלמתם עליו, אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ולראות איך אני יכולה לעצב בשבילכם את אלבום החלומות שלכם.



בלוג העיצוב של אסנת קדמי

bottom of page